Freeedag

Vilken underbar dag! Jättefint väder så man blir helt glad plus att det va en kort dag i skolan så jag har nu helg. Dessutom har jag inget att plugga på så jag är suuuuperledig! :D

Just för tillfället sitter jag inne på atgs hemsida å tänkte spela lite på V75an till imorgon. Va sjukt längesen jag gjorde det nu, så jag är lite ringrostig. Men förhoppningsvis vinner jag. (Mest troligt är att jag inte vinner dock).

Va har då hänt sen senast jag blogga? Joo en massa faktiskt. Har spelat två träningsmatcher, så nu är det igång på riktigt. Jag lyckades till å med göra ett mål i den första, det hör inte till vanligheterna. Vi har varit på bio å sett This means war, så sjukt jävla bra! Så om ni inte har sett den, spring i väg typ nu!

Sen har det varit utgångar, lagfest, skola, träningar å annat sånt där vanligt.

Ikväll är det träning å sen utgång. Min vän Johan från Göteborg är här å då måste man ju passa på att dra ut :)

Va ska ni göra i helgen?


Lite onsdagslyx nu i onsdags :)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0