Tisdag

Känner att jag har några dagar att ta igen.

I fredags va jag på bio. När jag kom hem hade jag myskväll med Sarah å Emilia. Blev tidig sänggång för att gå upp tidigt på lördagen å åka till Eskilstuna å spela SM. I bilen satt vi å lyssna på en massa gamla godingar, va asmys!

Vi vann båda matcherna med 5-1 å gick därmed vidare till nästa omgång. Vi är nu bara tolv lag kvar å spelar i Bollnäs på söndag. Då blir det en mysig bussresa med laget. Lovely ;)

När vi sen kom hem på lördagskvällen blev det bowling å sen mötte jag upp en kollega för drinkar å utgång. Kom hem strax efter fyra å klockan ringde åtta för jag skulle åka till Haninge å kolla när Janna spela kvartsfinal. Satt där till halv två då finalen va slut. Sen vad det bara att åka hem å dö på soffan å käka kebab, chips å choklad. Va ändå riktigt mysigt!

Igår jobbade jag å idag är jag ledig så jag bara ligger här på soffan. Fett värt!


En bild från första matchen i lördags.



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0