Lördag

Hej jag heter Emma å jag är en nörd. Igår va det fredag å då åkte jag, Sarah å Christoffer till Bredäng å kollade på MB-Bålsta i hockey. Bålsta vann med 5-3 som tur va ;)

Idag åkte jag å Sarah till Haninge å kolla på en av SM-kvalgrupperna. Vi trodde det skulle va en grymt tuff grupp då Hammarby, BK30 å Örebro va i gruppen. Men ack så fel vi hade. Hammarby va helt okej, dom andra va värdelösa.

Vi kom hem för ett tag sen å har käkat middag. Nu blir det lite godsaker, gladiatorerna å kanske nån film. Sen är det sängdags för oss. Klockan ringer 06.15 imorgon... bussen rullar från Bipen 07.15 för en trevlig resa till Bollnäs å spel i SM. Så håll era tummar imorgon :)






//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0