Jävla skit

Jag hatar min svanskota något enormt. Kan den bara bli bra?! Som det är nu så gör det ont att ligga på soffan? Visserligen har jag legat här ett tag, men ändå.

Va mer kan man göra än att liksom ta det lugnt som fan, käka tabletter, smörja in den å aa, det är väl typ det? Kan man operera bort den? :D Hur som helst så SKA jag spela på lördag, jag skiter i hur ont det gör. Visserligen kan jag knappt springa när det gör som ondast, men ändå. Jag ska ska ska. Hur ofta spelar man SM liksom?

Nu ska jag krypa ner i sängen.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Chris

Prova Linnex värmekräm tillsammans med en värmedyna. Kommer nog svida som fan men kan nog hjälpa :)

2012-01-13 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0