Första skoldagen

Så va onsdagen avklarad. Det va första skoldagen för den här terminen å jag är redan trött. Haha. Kan inte påstå att det va jätteintressant. Men det ska nog gå bra.

Va ute på Bosön å träna ikväll, träna enda till 22. Men lätt värt det. Dock är jag skadad så va bara målvakt idag. Måste måste måste bli "frisk" till lördag. Så imorgon ska jag till apoteket å köpa voltarentabletter å knapra piller heeeela dagarna. Ska även smörja med voltaren tror jag. Jaja, jag ska göra allt jag kan iaf :)

Nu ska jag kolla klart the big bang theory å sen är det sovdags. Går i skolan 13-16 imorgon å sen är det helg :D


Haha en målvaktsinsats i mina yngre dagar.



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0