2012

Nu är jag återigen på hemmaplan efter att ha spenderat en vecka ute i Bålsta. Det va en väldigt mysig vecka å när jag va där ute kom jag fram till att det är där jag är som gladast. Är typ nåt som gör mej nedstämd innanför väggarna här hemma.

Nytt år å nya möjligheter. Jag har funderat en del dom senaste dagarna å kommit fram till att i år ska jag verkligen lägga mer tid på dom som jag känner verkligen betyder å finns där för mej när jag behöver dom. Resten får helt enkelt mindre tid med mej. Så om ni undrar varför så har ni här svaret.

Den senaste tiden har jag blivit typ besviken allt för ofta å jag orkar inte ha det så längre. Jag är inte världens smartaste, men jag är så pass smart att jag känner vilka som verkligen finns där för en när man behöver dom. Å för er kommer även jag finnas 24 timmar om dygnet när ni behöver mej.

Jag är ingen som brukar hålla på med nyårslöften, men det här är nåt jag verkligen ska försöka hålla. Om jag lyckas med det så tror jag att det här året kan bli riktigt bra. Dessutom en gladare Emma som inte är lika bitter längre.

Over and out.




//Emma

Kommentarer
Postat av: Kompis

Låter bra det tjejen! :)

2012-01-09 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0