Torsdag

Jag har tänkt blogga ett tag nu, men det har liksom bara inte blivit av. Men idag visa det sej att mina trogna läsare faktiskt är kvar å saknar mina intressanta inlägg, så nu jävlar!

Va har jag gjort på senaste tiden då? Inte mycket. Jag går i skolan, jobbar å spelar fotboll. Är inte mer intressant än så i mitt liv just nu faktiskt. Men det är sånt som behövs göras.

Nu har jag iaf helg.. eller jag ska jobba imorgon, men det är ändå som helg. Kommer åka ut till Bålsta med pappa efter det å käka middag med familjen å kolla hockey. Sen får jag se va som händer efter matchen, åker nog hem till mej på kvällen sen nån gång iaf. På lördag ska jag till Hovet å kolla hockey med Sarah å Jonte å sen efter det tror jag det blir en asmysig kväll :D

Nu ska jag kolla klart top model, sen blir det sängen å läsa lite handelsrätt. Lovely!

Vi hörs imorgon :)






//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa, äntligen är hon back in business! :D

2012-02-03 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0