Torsdag, jävla torsdag!

Skitdag! Behöver jag säga mer än så? Kan inte komma på nåt som skulle kunna gått sämre idag?

Imorgon är det jobb. Jag kan inte gå till jobbet dagen efter att Djurgården förlorat. Framför allt inte när dom förlorat mot äckliga AIK. Jag hatar AIK å jag hatar aikare. Vilken fin värld vi skulle haft utan såna...

Efter jobbet blir det dock roligare. Då är det lagfest. Så förhoppningsvis är jag hemma till fyra å kan börja fixa mej å börja dricka. Vid sex kommer vår skjuts å skjutsar oss till Sandra i Väsby där förhoppningsvis alla andra från laget oxå befinner sej. Sen blir det till att dra ut å göra stan osäker.

Jag är Sarah har lovatlovatlovat att ta många bilder imorgon. Det har vi visserligen sagt förut å då har det blivit typ noll bilder. Men imorgon, då jävlar!

Nu ska jag våga håret.



Kan jag få bli brun igen oxå tack? Känner mej ju typ som den här vita bakgrunden...



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0