SM-brons!

I fredags åkte vi som sagt till Falun. Bussresan gick bra å vi va framme vid 19-tiden tror jag. Blev middag å skitsnack resten av kvällen. Vid sju på lördag morgon va det dags för promenad för att vakna till liv för att efter det käka frukost å sen gå till hallen.

Semin spelades klockan tio å tyvärr torska vi den på våra första fem minuter. Vi va inte alls med från start å låg under med 2-0 efter mindre än fem minuter. Efter detta vakna vi dock till liv å hör å häpna så gjorde jag 2-1 på frispark. Tyvärr får dom även göra 3-1 innan paus å trots att vi har lite mer boll så skapar vi inte så mycket å andra halvlek blev mållös.

Matchen om tredjepris gick lite bättre. Vi spelade lite bättre, även fast vi kan bättre än så. Vi vann till slut med 2-0 å åkte hem med ett SM-brons.

Jag är sjuuukt stolt å nöjd över hur långt vi lyckades gå i SM å på dom tre senaste åren har jag guld, brons, brons i SM. Det får ändå ses som ett bra facit :)






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0