Vafan är problemet?!

Va är det för fel på min telefon?! Varför låter den inte när man får sms för? :( Å jaa, jag har kollat att ljudet är på ;)

Va en riktigt rolig träning idag, även fast jag är trött i kroppen å lite halvkrasslig. Efter träningen blev det full rulle hem till matchen. Första halvlek va katastrofdålig, men sista tjugo blev mycket bättre å det blev en säker seger med 5-0 om jag inte minns fel ;P

Sen för er som undrar vart Sarah tagit vägen kan jag svara på att hon just för tillfället ligger å sover, men varför hon inte bloggar tror jag det inte finns nån bra förklaring till. Ni får helt enkelt tjata lite på henne ;)




(Har testat det mesta, ljudet funkar inte när klockan ringer heller... vafan dååå!!!)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0