Utsidan vs. insidan

Jag läste om en som fick frågan va han gilla hos en tjej, va han gilla för utseende osv. Han svarade att utseende inte spelade så stor roll då det va insidan han gick efter. Det kan va bland det gulligaste jag läst, men stämmer det verkligen?

Jag kan bara ta mej själv som exempel. Jag går tyvärr alldeles för mycket på utseende, å det är inte alltid bra då det finns bra många sviniga killar där ute! Sen finns det självklart några som har en helt underbar insida å även ett väldigt tilltalande yttre. Men hur ofta hittar man dom då? Jag tror jag varit med om det en gång i hela mitt liv, å då är jag ändå ganska gammal.

Nu är det inte så att jag sitter här å klankar ner på killar, för det är exakt samma sak med tjejer. Det kan finnas otroligt sviniga tjejer oxå.

Det är alltid utseendet som tilltalar mej för att personen ens ska få en chans, å därefter kommer insidan in i bilden. Kan tänka mej att det är så för dom flesta, men varför? Varför ger man inte nån man liksom inte tycker ser bra ut en ärlig chans? Tänk om det är mannen i ditt liv? ;)

Det finns ju en klyscha som säger "Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans", å jag tycker verkligen att det stämmer. Vilket geni som kom på detta!






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0