Bra dag trots sjuk

God kväll!

Det var en mycket dålig idé att spela matchen idag, jag mådde inte alls bra när jag vaknade men det känns så b att ringa samma dag och säga att man har blivit sjuk. Så jag satte mig i bilen och åkte iväg för att spela.

Och fy vad jobbigt det var, har aldrig varit så trött, mör och skakig i kroppen efter en match. Kunde knappt ta en löpning utan att få andningssvårigheter och återhämtningen ska vi inte ens tala om, den var obefintlig. Det är först nu några timmar senare som jag har lyckats få ner pulsen, haha. Så jag har bestämt mig för att stå över morgondagens match, skulle ha suttit på bänken men jag avsa mig den platsen eftersom att jag inte är helt kry, mest rättvist mot laget.

Känns dock jävligt segt (utsäkta ordvalet) att först ha varit skadad i två veckor och nu bli sjuk på det, smaack in my face. Här går inget min väg, så fuck my life just nu.

Kuuul att jag har världens bästa och snabbaste internetuppkoppling också så det går snabbt att hyra filmerna som jag tänkt se ikväll... Vilket positivt avslut det blev på detta inlägg!


Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa denna tjej! Jag och Bea - USA 2009


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0