Tisdag

God afton! Det är med nöd å näppe jag är vaken kan jag säga. Har varit helt sjukt trött hela dagen. å nåt sova middag har det inte blivit minsann!

När jag vakna i morse så va det strålande sol å inte alls det tråkiga regnet jag va tvungen att somna till. Det va nog bara för jag sa till på skarpen ;) Va därefter en heldag i skolan idag å jag höll på att somna. Sen va det träning på g. Träningen va helt okej, men nedräkningen till det är slut har börjat. Tio träningar kvar...

Kvällen efter träningen har spenderats i soffan som vanligt. Anledningen till att jag fortfarande är uppe är att jag har sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän klockan 13, men får se om jag är duktig å går upp typ tio å pluggar lite innan det är dags att röra sej mot skolan. (Det låter ju asbra, men det kommer inte hända om jag känner mej rätt.. men tanken som räknas)

Sen har jag tänkt på en sak. Det har känts som måndag idag, vilket man blir glad av då man sen kommer på sej själv att det faktiskt är tisdag ;) Men det va inte det jag tänkt på. Nu när jag går i skolan så ser jag mej som ledig dom dagarna jag jobbar? Hur sjukt är inte det ändå? Låter asskumt i mina öron. Haha. Varför känns det så? :S


Nu ska jag krypa ner i sängen.



Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0