Suck..

(Rubriken läses som en suck, inte som nånting annat)

Varför är det alltid så jävla svårt att gå å lägga sej på kvällarna? Jag gör absolut ingenting men kan ändå inte gå å lägga mej? Visserligen är det ingen panik än då jag har sovmorgon imorgon oxå å sen helg, wihooooo!! Men ändå. Skulle ju underlätta om jag gått å lagt mej för ett tag sen å kanske vaknar tidigare imorgon å kan göra nåt annat då, typ som att läsa i min faktabok som jag borde göra. Å sånt gör man ju absolut inte den här tiden... eller nån annan tid heller för min del, men större chans om det är typ imorgon bitti ;) haha.

Jaja, nu spårar det. Det här är det sista ni hör från mej idag, jag återkommer imorgon.


Tyckte det va passande med en mycket gammal bild på mej å mina favorittjejer!




Sov gott!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0