Söndag

Tjohoo bloggen!

Hur har helgen varit? Min har varit överraskande bra, från att knappt ha några planer alls så blev den nästintill fullspäckad, men den har varit riktigt riktigt bra.

I fredags åkte jag och Emma till Emilia och hängde på Tiki room ett tag, alla drack drinkar och jag och Emma satt med en varsin cola :)) Mycket trevligt förutom att jag blev sönderpratad ett tag. Killen som satt brevid mig pratade om alla fester han varit på och hans företag och bla bla bla, sjukt ointressant, men pricket över i:et var när han frågade om jag läst boken the game.. Skum fråga, aja. Som tur var flytta vi ifrån dom efter ett tag, diss!

Dagen efter stod det match på schemat, därav coladrickandet, mot Rågsved. Vinst med 2-0 trots att vi var kassa. Sjukt bra att vi vinner såna matcher trots att vi är så dåliga.
Åkte hem till Kungsängen på kvällen, mamma låg i feber. Influensan typ? Fixade mat och tog hand om henne lite. Kollade på disneyfilmen Rio. Grymt bra, helt klart sevärd och inte alls som man trodde att den skulle vara. Tror faktiskt att dom flesta skulle gilla den :)

Och idag har jag inte gjort mycket alls, vakna ett på dagen och har sedan bara legat i soffan. Bytte mamma och pappas soffa till soffan hemma i Bergshamra. En mycket produktiv dag. Hoppas ni haft en grym helg!



Saknar saknar saknar!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0