Söndag

Så va den här helgen slut. Eller jag är egentligen ledig imorgon oxå från skolan, men då ska jag jobba såååå. Helgen har spenderats i Bålsta å på fotbollsplaner. Blev lite ändrade planer i fredags, därför jag inte blogga nå mer den dagen.

I fredags va jag å kolla på vårt u-lag som vann seriefinalen å nu är klara seriesegrare, grymt! Efter det chilla jag lite med Josse innan vi åkte skilda vägar. Jag åkte å mötte upp några för en after work, dock ingen dricka för min del, men trevligt sällskap är ju aldrig fel. Efter det va jag tvungen att åka hem å hämta lite grejer för att sen åka till Bålsta.

Lördagen inleddes med en löprunda (en kort sådan då jag precis innan fick reda på att jag skulle spela match på söndagen) å lite fotbollstittande på mitt gamla lag. Sprang sen hem å kolla på mer fotboll å på hockey. Skitresultat alltihop! Sen mötte jag upp Josse å vi hade en supermysig kväll med mat, efterrätt, bad å en massa skitsnack! När jag åkte därifrån åkte jag förbi å hängde med Linda å gänget tills dom skulle ut då jag drog hem å krama kudden.

Idag har jag spelat match med f17 å sen bara käkat middag. Matchen pratar vi INTE om å maten va god. Haha. Nu sitter jag å Sarah i soffan å slökollar på tv å datanördar. Vi har ju inte träffats sen i måndags så vi har en massa smaskigt skvaller att ta igen ;D

Nu blev det ett väldigt långt inlägg. Men va gör man annars en söndagkväll än att läsa bloggar? ;)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0