Perversa människor det finns..

Kändes som ännu en måndag, var sådär måndagstrött imorse som man kan vara efter en helg.
Men som tur är var det ju inte måndag så nu är vi ännu en dag närmare helgen, wohoo! I helgen ska det sovas, massvis!

Idag när jag kommer till en kaffemaskin på ett företag så står det en man 50+ vid den och väntar på att sin kopp ska blir klar. Då säger han:
-"Ska du göra mun-mot-mun-metoden med den?"
- "Ehh, nej det tror jag inte den behöver ska bara göra rent den."

Gubben svarar då
- "Aha okej, men du skulle kunna få göra de på mig om du vill..."

Ueeeek! Hur kan man ens säga något sånt? Inte okej... Sjukt obehagligt. Som tur var kom det en annan strax efter som också skulle ta kaffe och då försvann han. Det finns riktiga vidron där ute, fine om det hade varit någon som jag känner men det här var en helt random människa jag aldrig sett förut. Dessutom en äldre man, man kan ju förvänta sig bättre beteende. Människor slutar visst aldrig överraska. 


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0