Onsdag

God morgon! Sovit gott? Det har jag :) Det där med att gå upp klockan tio blev ju inte av. Jag gick upp elva å då va det dags att äta frukost å kolla på tv. Haha. Om cirkus en halvtimme är det dags att röra sej mot skolan. Jag tror att det kan bli en bra dag idag å imorgon då vi ska få repetitionsuppgifter å även få tid på lektionen att göra dom inför provet. SKönare att plugga där än hemma :D

Ikväll är det ju ledigt som vanligt så det blir nog en myskväll framför tvn. Vi ska även laga paj, så vi får se hur det går. Haha. Men jag bor ju med Sarah å hon är en riktig hejare på att laga mat så det blir nog suuuuper :D

Undrar även vart solen tagit vägen?


Snart är det väl dags att leta reda på vinterjackan... å även varmare skor än dom på bilden ;)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0