Nära döden?

Nu ska jag berätta för er. Visst jag känner mej lite dålig, men jag tränade iaf. Kanske dumt, det får vi se imorgon. Va dock en ganska lugn träning. Men känner mej helt slut i kroppen, har ingen ork.

Men hur som helst så går jag å Sarah från bilen å så säger jag att jag har sjukt ont i armen, den vänstra, viktigt för det som komma skall. Jag har verkligen ingen aning om va som hänt, men det gör ont när jag böjer å känner på den. Haha. Då säger Sarah såhär "Vilken arm är det? För jag har hört att om det är den vänstra så är det på samma sidan som hjärtat å då kan det va så att man håller på att få en hjärtattack å sen kan man dö".

Jag tacka så snällt för hennes uppmuntrande ord å gick vidare. Så nu återstår det att se. Dödsdagen kanske närmar sej?





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0