Nära döden.. typ

Idag kunde jag mycket väl ha dött. Hur då förstår jag då att ni undrar, å det tänkte jag berätta. Efter träningen åkte jag, Eve å Jennifer till Donken. So far so good (höll på att skriva food, höhöhö). Hur som helst så skulle jag beställa en paj å fråga va det fanns för smaker. Jordgubb/vanilj å äpple va det som fanns. Så jag ville ha jordgubb/vanilj. Då börja dom bakom kassan att typ tjafsa om det va jordgubb eller blåbär, men det va tydligen jordgubb.

När jag sen sätter tänderna i pajen märker jag att det såklart inte alls är jordgubb utan att det är blåbär. Jag gick fram till kassan å sa det å dom va visserligen väldigt trevliga å hjälpsamma så jag fick en glass istället ;) Men tänk om jag hade varit allergisk mot blåbär? Då hade jag dött där, men jag hade dött glad iaf då jag hann sätta i mej en glass. Nu är jag inte allergisk, men om...





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0