Måste åtgärdas

Vad beror mitt minskade datoranvändande på? Jag har funderat på om det är åldern, ni vet att man har ju inget att göra på internet då, allt man gör är att betala räkningar typ. Men jag är ju fortfarande ganska ung så det stämmer nog inte.

Men har suttit i djupa tankar idag och verkligen funderat på vad som kan förbättra det här och jag kom fram till detta:

- Kasta iphonen, allt mitt internetanvändande (facebook, mail, läsa bloggar) gå just ni via den lilla apparaten, meeen jag tror att alla förstår att jag inte kommer kasta min lilla bejbi så den här punkten kan vi egentligen stryka.
- Köp en ny dator! Min är så sjukt tråkigt, dålig och seg. Den har några år på nacken och jag var inne på Mediamarkt igår och kollade på en macbook pro(?), var väldigt nära ett impulsköpt, men det är ju så mycket pengar! :( Och nej, vi tjänar inga pengar på bloggen och har inga sponsorer men Malin...! Ditt arbete kanske vill sponsra? Det skulle ju leda till bättre bloggande, inte bara på kvällarna utan kanske till och med på dagarna! Och då säger det ju sig själv att du får roligare dagar ;) Och ni kommer ju självklart att gå ett tackinlägg i bloggen! Haha.

Nej men en ny dator blir det nog inom en snar framtid och då blir det definitivt en mac.



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0