Måndag

Så dåligt jag har bloggat dom senaste dagarna har jag nog aldrig bloggat förut. Först hade jag ingen blogglust, sen va jag inte hemma i helgen å då blir det lätt så. Jag är sjukt trött å sliten tjej dessutom. Skönt att jag har en relativt lugn vecka när det gäller skolan iaf.

Helgen va riktigt bra! Sarah har berättat det mest, men i lördags efter matchen drog jag till Bålsta å hängde med Josse å Linda. Helt plötsligt bestämde vi oss för en utgång i stan, så vi fixa oss å drog dit å mötte upp några :) Vi kom tillbaka till Bålsta nån gång, typ fyra kanske å då kröp jag ner i en säng som inte är min å som har hög mysfaktor :)

Söndagen spenderades först halvt död i sängen för att sen möta upp Josse å kolla fotboll å sen åka hem å dö lite till på soffan.

Idag har jag jobbat, direkt kommit hem å pluggat, sen va det träning, storhandling å nu är jag här. Sovdags snart som fan. Sov gott!




Älskar er obeskrivligt :)




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0