Lördag

God morgon! Visst är det underbart att vakna upp, kolla ut genom fönstret å se att det är underbart väder? :D Igårkväll efter träningen åkte vi som sagt till Olearys i Kista å käka mat, kolla fotbollen (som inte va så mycket att se...) å sen bowla vi. Normalt sett kan jag nog va världens sämsta bowlingspelare, men igår vet jag inte riktigt va som hände. Det gick rätt bra faktiskt. Va nu det kom ifrån. Så jag blev gårdagens bowlingmästarinna! ;D Yeeeeah!

Om en halvtimme ska jag å Sarah åka mot Kungsängen för att kolla på Kungsängen - Bollstanäs. Heja på vårt duktiga herrlag lite :) Efter det blir det bio nån gång senare under dagen med Josse. SKa bli riktigt kul då vi är typ dom sista i världen att se filmen. Men det har inte funnits nåt bra tillfälle innan, men nu så :D Sen blir det väl sovdags i god tid då det är match imorgon. Men har ju en hel dag innan dess :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0