Lördag

Godmorgon alla morgonpigga denna soliga lördag!

Väldigt skönt att vakna upp till att solen skiner in genom fönstret faktiskt :)
Gårdagskvällen spenderades med Emilia och några av hennes vänner, vi spelade biljard och drack någon cider. Mycket trevligt. Länge sedan jag gick ut och bara hängde för att hänga lixom, haha. Förstår ni?

En liten incident inträffade dock och kvällen avbröts abrupt. En kille slog upp en biljardkö i ansiktet och krossade tanden. Eller tanden gick av på mitten, helt sjukt. Stackarn hade jätteont så nu är dom påväg till tandläkarn har jag fått höra. Hoppas det går bra!

Så vad ska folket hitta på idag? Själv ska jag hem till Kungsängen, 20 års kalas för kusin Johan som är hemma i helgen från Piteå. Ska bli kul att träffa han igen då det var ett tag sen. Efter får vi se vad som händer. 

Innan dess så är det hockey, DIF spelar idag. Tagga tagga! Så jävla roligt att Elitserien har dragit igång igen, som jag har sett fram emot det!

Sarah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0