Idol Oleg

Det här inlägget ska inte handla om min som vanligt tråkiga vardag utan nu ska jag skriva om Oleg. Ni vet idol-oleg? Ingen kan ju ha missat honom!

Jag lyssnade på vakna med the voice imorse, gör jag varje morgon påväg till jobbet. Igår var han på NRJ och idag på Vakna, han har verkligen blivit hajpad och jag ska väl inte sticka under stolen med att också jag tycker att låten är bra... Men, folk börjar ifrågasätta det här och undrar om det bara är en setup och tanken slog mig också när jag fick höra att han redan ska släppa en skiva?!?! Han behöver ju inte vara med i idol nu ju, han verkar ju redan ha ett skivkontrakt med universal? Aja, jag har egentligen inte en susning men det låter ju lite för bra för att vara sant?

 

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0