I said buurr, it´s cold in here..

Jag gillar inte vintern. Jag gillar inte att frysa. Men det är tyvärr inget jag kan göra nåt åt om jag inte vil flytta till typ Afrika. Å det har jag inga planer på just nu faktiskt. Visst gillar jag att åka snowboard å så, men hur ofta för man det då? Å då kan jag lika gärna åka till ett kallt ställe istället för att kylan kommer till mej. Men det värsta med att det börjar bli kallt ute är det det blir så jäääkla kallt inne i lägenheten. Man fryser ju konstant om man inte klär på sej för en halvbefolkning eller kryper in under en filt eller täcke.

Förra vintern va det dessutom strul med elementen, om det är det i år igen skjuter jag fan mej själv. Kämpa elementen!!! Ge mej värme!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0