Hjälp!

Jag skulle vilja be er läsare om lite hjälp. Jag har kommit på en typ jättesmart grej. Jag å Sarah skriver matlistor inför varje vecka va vi ska äta. Å nu tänkte jag då vi har lite dålig fantasi att vi ska gå via alfabetet å därför börja med bokstaven A. Vi behöver därför sju maträtter på a, om det skulle visa sej att det inte riktigt finns så många ätbara får vi slå ihop A å B. Men nu gör vi ett ärligt försök. Så hjääälp oss!

Matlistorna kommer själklart hamna i bloggen sen så kan ni få lite matinspiration ;)




Just för tillfället är det här det enda jag kan komma på som börjar på A, å jag är inte direkt förtjust i nåt utav det. Så kom igen nu! Ni har till måndag på er :)

Tack på förhand ;)



//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

Här får ni en lista av mig och Boo!

Ni får börja veckan med nyttigheter för då blir det Avokadosallad, Annanas sallad och alfa alfa groddar.

På Torsdag blir det en smarrig aborre. Fredan kan ni lyxa till det med en applepie bara :p

Och till lördan kan ni äta det ni förmodligen längtat mest efter: anka! :D

Och sist men inte minst söndagen, då är det rester som gäller!

2011-09-30 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0