Helgen

Tänkte passa på att berätta lite om min helg då jag inte har bloggat ett skvatt. I fredags efter träningen åkte jag till Bålsta där det blev middag å lite tv-tittande med mamma å Emil. Efter det drog jag vidare å där blev det film, mys å sömn.

Lördagen spenderades framför tvn där jag kolla fotboll för att sen på kvällen käka middag å snacka skit med Linda. Det va jättemysigt att träffa henne igen. Va alldeles för länge sen. Men tror vi nästan bokat en spårarkväll på Rilles om två veckor. Jag är taggad :D haha. När vi hade sagt allt som gick att säga så gick jag hemåt. Det va jävligt kallt kan tilläggas.

Sen va det helt plötsligt söndag å dags för match, å där vet ni ju hur det gick ;). Det va min helg det. Har varit en riktigt bra helg :)

Nu är det sovdags snart. Så godnatt!




Jag å Linda från förra årets volleybollturnering :)




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0