Helg!

Nu är det helg för min del. En dag som denna va det riktigt bra att jag gick till skolan då vi gick igenom massa bra saker inför måndagens prov. Blev jag nå klokare? Nej, inte direkt. Jag hatar jävla skatt, vafan ska man kunna räkna med skatt för? Om man bara tar bort skatten så behöver jag inte ens lära mej det. Det vore det absoult bästa!

Funderar på att skita i skatten å fokusera på det andra. Men det är morgondagens problem då jag inte tänker plugga nå mer idag. Tänker vila min stackars hjärna. Haha.

När jag gick till tunnelbanan i morse märkte jag att det va helt sjukt varmt å jag hade givetvis tagit på mej för mycket kläder. Visst så såg jag genom fönstret att solen va framme, men ofta det brukar va såhär varmt? Riktigt skönt väder va det... om man haft aningen mindre kläder på sej ;)

Nu sitter jag å kollar på tv å tar det allmänt lugnt, Sarah ligger på soffan bredvid å sover så sött. Ska väcka henne om en kvart. Hoho. Sen är det träning å efter det är det bara nio träningar kvar ;) Även helg för min del. Lovely!


Man hade ju typ kunnat haft såhär mycket kläder på sej.





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0