En kolugn fredag

Att jag är vaken en fredagskväll efter halv elva är ett under, har väl antagligen med att jag är hemma hos mamma och pappa och väntar på att lillebror ska komma hem, så får nog sitta uppe ett tag till.

Imorgon är det upp tidigt, ingen sovmorgon här inte. Ska spela match med b-laget, tydligen seriefinal. Matchen börjar 12.00 - sjukt tidigt men efter det har man hela eftermiddagen/kvällen framför sig vilket är skönt. Ska skynda mig hemåt sen för att se Jonas spela med c-laget på eftermiddagen.

Min hals är inte som den borde vara, har knappt någon röst. Har blivit väldigt mycket värre de senaste dagarna men orkar inte beklaga mig så jag kör på som vanligt. Igår var det dock riktigt illa, jag sa till Emma att om jag inte hade vaknat när hon gick upp så skulle hon skaka liv i mig för då hade antagligen min hals svullnat igen = ingen luft = död. Haha sjukt överdrivet, kan det ens hända? Såå jag knarkar halstabletter och te för tillfället.

Dock skönt att det är fredag, ska snart krypa ner under täcket i soffan igen och läsa min tidning och dricka mitt te, kanske blir det en chokladbit till det också :)


Teét på bilden är btw världens godaste, bogawantalawa!

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0