Dumma dumma förkylning

Kan jag bara bli frisk?! Jag pallar inte mer! Dagens träning stod jag över efter order från tränaren. Men det hindrade inte mej från att va med på dagens tävling. Å tro det eller ej, men jag lyckades ta poäng! :D Yeeeeeeah! Sjuk, ouppvärmd å i bara strumpor (å andra kläder förstås, men inga skor). En rejäl bragd av mej ;) haha

Nu hoppas jag på att va frisk imorgon då jag va duktig å vila idag oxå. Imorgon är det skola till tolv å sen heeeelg! :D Blir till att åka hem, kolla på tisdagens program av idol, packa å sen vänta på att Sarah ska komma hem från jobbet så vi kan åka till träningen. Efter det bär det av till Bålsta för att spendera helgen där :)

Va ska ni göra i helgen?


Hoppas på en kväll med dessa pinglor <3



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0