Döden...

Jag å Sarah har som vanligt haft en mysig onsdagkväll i soffan. Blev mycket god mat, glass, tv-tittande å en massa prat. Vi har ofta väldigt viktiga å intressanta konversationer... eller? Haha. Men vi har kul iaf.

Idag prata vi dock om ett seriöst ämne, dock spåra det lite på slutet. Vi satt å kolla på Efterlyst å började prata om döden. Jag sa att när jag dör så ska jag donera exakt allt jag har. Folk får ta det som behövs. Om jag ändå är död är det självklart att jag gärna hjälper nån annan om jag kan? Sen kom Sarah in på att om hon dör, vem får då hennes pengar? Hahahaha. Å efter det kan man väl säga att det spåra en aning. Tro nu inte att vi sitter å skämtar om döden, för så va det inte riktigt. Men ändå. Tänk om jag dör imorgon å inte har förberett nånting om vem som ska ha mina saker osv? Å vem vet att jag vill donera mina organ? Nu står det i bloggen så det är bara för dom som ska ta dom att gå in å läsa ;) haha.


Kändes tråkigt med en bild på döden, så här har ni vår middag! :D Haha



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0