Without you

Det blev lite gym idag oxå. Testa 24/7 i Sumpan. Va där med Christoffer å Henke. Gud va jag tycker om dom pojkarna. Jag funderar faktiskt på att skaffa ett kort på 24/7. Det kostar inte så mycket, plus att jag kommer kunna gymma på fler ställen å dessutom när jag vill. Men ska tänka på saken ett tag.

Efter det blev det middag å tv-tittande. Ska inte glömma all choklad jag satte i mej. Haha, men va bara tvungen. Om man har sju stycken chokladkakor liggandes hemma måste man ju äta dom? Dessutom hade jag ju tränat tidigare, å då måste man ju äta upp det man träna bort för att få balans... eller?

Jag är faktiskt riktigt trött å har två heldagar i skolan nu tisdag å onsdag så jag ska nog ta å krypa ner i sängen nu. Hörs imorgon!





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0