Järngänget is back!

Godmorgon, eller snarare god eftermiddag.
Hur mår ni denna söndag? Kan meddela att jag mår som jag förtjänar, sjukt trött. Men bara jag sitter still/ligger i soffan så är det inga problem med illamåendet, haha. Ju mer jag rör på mig desto mer dåligt mår jag, hur hänger det ihop?

Hade i alla fall en grymt rolig kväll med tjejerna. Längesen vi drog ut tillsammans och jag är nog den störst biddragande orsaken till det då jag inte varit speciellt sugen på att festa. Men nu när vi hade så kul igår så har jag fått blodad tand för det igen (;

Vi drog hemifrån oss vid typ halv två, sjukt sent men vi hade ett antal deep talk under kvällen och vi hade nog kunnat vara kvar här hemma hela natten och tagit igen all den tid som vi inte umgåtts de senaste veckorna. Men det slutade med att vi hamnade på Amba där vi rockade loss på det "svenska golvet". Jävligt roligt & svettigt, närgångna killar och aggressiva tjejer, haha.

Efter någon timme bestämde vi oss för att dra till donken där vi mötte upp Janna, sjukt kul att träffa henne igen. Har verkligen saknat den tjejen, så det var riktigt kul. Vi borde ses mycket oftare än vad vi gör, vi hade ju en tanke om att köra en "halv åtta hos mig" förut och turas om, vad hände med den idén?! Måste ordna en middag snart!

Kom hem runt halv sex imorse, blev senare än planerat, men blir det någonsin som man planerat?
Hade i alla fall en riktigt bra kväll!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0