Tur i oturen

Nu kära bloggläsare ska jag berätta för er. Igår när jag gymma så körde jag lite ben, men inte sådär fasligt mycket så man får en alldeles för jobbig träningsvärk. Å det va tur kan jag säga! Idag när jag skulle röra mej mot skolan så visar det sej att hissen va trasig. Tänk om jag hade varit tvungen att ta mej ner för alla sju våningar med en träningsvärk from hell? Det hade ju inte gått. Dessutom har vi en jäkla massa trappor i skolan. När försäsongen drar igång skiter jag i benövningar kan jag ju säga. Som tur va va hissen fixad när jag kom hem iaf.

Nu är det plugg i nån timme.


Haha mitt försök till spagat... ändå sjukt att jag kunnat gå ner i spagat när jag va yngre..




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0