Trött tjej

Jag är galet trött. Inte så konstigt kanske med tanke på att det va en lång å seg dag i skolan. Men ändå. Det som är jobbigt är att jag är så trött, men har sovmorgon imorgon, så egentligen behöver jag inte gå å lägga mej än. Dessutom finns det popcorn, chips å dip kvar å då går man ju inte å lägger sej? ;P

Kvällen spenderades på träningen där jag gick omkring å hämta bollar å snacka skit. Svanskotan känns inge bättre, men hoppas på att kunna köra för fullt på torsdag. Vi skynda oss hem från träningen å bänka oss framför tvn. Har dessutom hunnit beställa hem ett antal klänningar efter matchen som vi hoppas vi hinner få innan lördagens avslutning. Håll tummarna dååå!


Ibland har jag liksom klänning på mej...



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0