Trött, nervös, mätt å spyfärdig..

.. det är allt jag känner just nu. Plus lite till förstås som dock inte är lika viktigt. Kvällen har spenderats med Josse å Sarah. Vi har käkat tacos, hallon- å blåbärspaj å godis. Jag är så mätt så jag mår illa. Uuuusch. Lägg till en liter av min superblandning så kan ni misstänka hur full i magen jag är. Haha.

Klockan ringer kvart i tio imorgon. Då blir det till att käka frukost, raka benen, packa fotbollsväska å även väska till kvällens trevligheter för att sen bege oss till Skytteholm till klockan elva å stötta vårt f17-lag i deras avgörande match mot just AIK. När deras match är slut har vi samling å klockan 15 smäller det, då är det vår tur att möta AIK. Satan va taggad jag är, men riktigt nervös redan nu... undra hur det kommer va imorgon?

Morgondagens aktivitet är spikad. AIK - Bollstanäs 15.00 Skytteholm. Be there!!!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0