Torsdag

Nu är jag hemma från skolan å har även hunnit med att äta lunch. Jag har som sagt helg nu vilket känns jävligt skönt. Det är tyvärr riktigt skitväder ute, känns sådär inför kvällens träning, men nu sitter jag ju inne, så jag lider inte så mycket av det.

Jag har även blandat ihop en liten dryck till mej själv. Vatten med pressad citron å tranbärsjuice. Nu jävlar ska jag få bort kissnödigheten. Haha. Dock dricker jag så mycket så det känns som det ska komma upp snart...

Skolan idag va aschill. Först gick vi igenom onsdagens prov, å jag klara det :D sen satt i inne i en datasal å skulle lära oss ett bokföringsprogram på datorn. Det va ganska simpelt. Mitt i detta hade vi även brandövning. Haha. Kändes bra löjligt, men va bara att följa strömmen ut ur skolan för att sen gå in lika fort igen. Jaja, då är det gjort iaf :)

Nu ropar diskmaskinen på mej, den vill bli urplockad.


Drycken påminner lite om denna i färgen, men utan alkohol ;P



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0