Torsdag

Snart är det helg, det ni! Jag kom iaf precis hem från skolan. Vi gick visserligen bara till tolv, men sen kom det en som jobbar som redovisningskonsult å skulle prata med oss. Det va intressant, men spåra en aning kan jag ju säga. Hade kunnat komma hem typ en timme tidigare ;P

Ikväll är det full rulle igen. Strax efter fem kommer Josse hit å då ska vi röra oss mot Jennifers jobb å kolla på billiga jackor. Spännande. Direkt efter det ska jag bara byta om å sen åka å träna. Hurtig tjej, jag vet. När jag sen kommer hem blir det väl till att laga middag för att sen kolla igenom lite inför morgondagens prov i excel. Det kan gå exakt hur som helst.

Juste, glömde säga att det är plugg som gäller nu oxå...






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0