Torsdag

Nu är helgen nästan här å knackar på dörren. Endast en tre timmar låååång datalektion imorgon. Sen så! Idag gick jag i skolan 9-12 å sen satt jag faktiskt kvar å pluggade lite. Jag är riktigt imponerad över mej själv å både Sarah å Emilia har berömt mej för detta. Haha.

Ikväll är det återigen en middag ute på schemat. Dock skulle vi behöva äta laxen vi har tagit ut ur frysen. Rackarns. Men middagen måste vi gå på då vi ska säga hejdå till vår lagkompis Boo som åker tillbaka till USA :(. Efter det skulle nog Sarah å Emilia sola, jag som inte håller på med fejbrännor åker nog med som sällskap. Sitter väl å läser en saga eller så för dom under tiden. Lite senare del av kvällen spenderas nog i vågrätt läge på soffan då jag har sovmorgon imorgon. Måste även packa väskan inför helgen som ska spenderas i Bålsta :)


Jag å Linda <3




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0