Tisdag

Jag sitter i väntans tider här på soffan å Sarah tvinga mej att blogga nu innan hon ska gå å lägga sej. Givetvis lyder jag. Jag har dock inte så mycket att skriva om.

Kan iaf säga att jag har en helt underbar vecka nu. Ledig imorgon å ingen träning, skola 9-12 på torsdag å sen ledig på fredag :D Dock är det ju träning både torsdag å fredag, men det överlever jag nog. Är galet taggad inför lördagens match, så i veckan är det kul med fotboll ;)

Hade även sovmorgon i morse, men är riktigt trött, så funderar på om jag ska gå å lägga mej? Men så kommer det nog inte bli då jag har jäkligt svårt att gå å lägga mej på kvällarna.

Nej nu spårar det. Hörs kanske senare ikväll eller imorgon!





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0