Tisdag

Höll på att skriva måndag som rubrik, då blir man ju faktiskt väldigt glad när man kommer på att så faktiskt inte är fallet!

Om inte jag kommer va trött ikväll så kan jag nog inte bli trött. Va en heldag i skolan, 9-16. Va så trött första delen att jag höll på att somna. Kom hem för ett litet tag sen å har nu skrivit matlista inför kommande veckan. Sarah åker ju som sagt bort så jag får klara mej själv helt enkelt.

Om typ en kvart ska jag åka till gymmet å möta upp Malin, ska ju ändå å storhandla så tänkte att jag kan passa på att träna lite oxå. Återstår att se hur svanskotan känns. Snälla håll tummarna för att det går att springa! Efter träningen blir det dusch sen storhandling å sen hem å plugga till tvn. OMG vilken jäääkla dag. Å så betala lite räkningar på det...

Om jag inte däckar så hörs vi lite senare ikväll.






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0