Taggad tjej

Klockan börjar bli mycket å snart är det sovdags. Måste bara kolla klart the big bang theory först. Träningen idag gick inge vidare då jag även denna träning blev avskickad å inte fick va med mer... kul sista träningsveckan! Förhoppningsvis känns svanskotan så pass bra så jag kan spela utan att ha allt för ont på lördag bara.

Jag är sååå taggad inför helgen. Imorgon blir det till att umgås med bror min å även kusin. Kolla idol å käka mat å så. På lördag är det sista seriematchen å efter det har vi avslutning med laget. Blir middag å utgång. Kommer bli så jävla bra känner jag. På söndag kommer jag nog inte må så bra, men får se om jag kanske orkar med en bio på kvällen :)

Nu är reklamen snart slut, så dags att återgå till tvn. Hörs imorgon. Sov gott!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0