Sweet sunday

Hej hopp!

Hur har helgen varit? Min har varit alldeles utmärkt. Lugn och skön och den har ändå känts ganska lång?
Nu känner jag mig i alla fall utvilad och redo för en ny arbetsvecka + en del att se fram emot :)

Blev endast fem rätt på hästarna, en riktigt favoritomgång så inga miljoner delades ut.. Jackpot nästa helg, då smäller det nog ;) Haha undra hur många gånger jag har sagt/skrivit så?

Kvällen spenderades hos Emilia med Janna och Carina, en planerad utgång blev myskväll. Inte ofta det händer men det var skönt och mycket trevligt. Största tabben gjorde vi också. Senast jag var hos Emilia hyrde vi film och köpte massor av gott men när vi kom hem så märkte vi att dvd:n inte funka så vi var tvugna att kolla på datorn. Igår hyrde vi tre filmer, köpte pizza och i gott mod gick vi hem till Emilia och skulle kolla på filmerna, då kom vi ju på att dvd:n inte funka. Gaaah smarta tjejer, att vi inte tänkte på det. Så blev inget filmtittande, eller jo när vi skulle sova kolla vi på datorn men den ena var fransk?! Den andra var sämst och den tredje bestämde vi oss för att inte ens kolla på, haha.

Och idag har jag bara legat hemma i soffan, snart kommer Emma hem. Blir kött och pommes till middag, yummie!
För att tina köttet snabbt så hällde jag upp lite varmt vatten i diskhon det jobbiga är bara att vi inte har en sån där som stoppar vattnet från att rinna ut, vet ni vad jag menar? Sån som man lägger för avloppet..
Så jag hitta på min egen!




Lite plastfolie och ett glas över - funkar alldeles utmärkt! Haha.

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0