Sweet dreams

Nu är det dags för mej att stänga av tvn å krypa ner i sängen. Jag gick å la mej för sent igår, gick upp klockan 6 å har inte ens sovit middag sen dess. Ändå rätt imponerande för att va mej.

Imorgon hoppas jag att jag kan gå upp strax efter sju så jag kan ha en lugn morgon. Äta frukost i lugn å ro för en gångs skull å även mysa lite i soffan innan det är dags att röra sej mot skolan. Men jag har ju testat föut, å det går inte att gå upp. Kvart i åtta brukar jag gå upp å då är det tempo som gäller. Slänga i sej frukosten, rota fram nå trasor från garderoben, sminka sej, borsta tänderna å fixa håret på två röda å sen typ springa till tunnelbanan. Inget att föredra. Jag efterlyser lugna morgnar :)


Haha så kul att jag hitta den här asgamla bilden på datorn. Va gör den ens där?!



Godnatt.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0