Sweet dream or a beautiful nightmare

Klockan är inte ens elva å jag säger godnatt. Blev inte så sent, precis som jag hade tänkt. Skönt jag för en gångs skull kan göra nåt jag sagt. Har till å med loggat ut från facebook, så det kan inte störa mej. Haha. Jag har undrat varför det är så svårt att gå å lägga sej egentligen? Jag har skitsvårt. Datorn å tvn håller mej vaken alldeles för länge, men ikväll går det inget bra plus att jag inte gör ett skit på datorn. Då kan man lika gärna sova väl?

Hoppas jag kommer kunna sova bara. Är visserligen trött, men gick upp kvart i elva i morse. Men jag brukar sällan ha problem att sova, så förhoppningsvis går det bra. Imorgon är det återigen en dag full av aktiviteter, men mer om det imorgon.






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0