Suuug

Fan fan fan. Jag hatar min svanskota. Ett tips till er alla där ute, försök aldrig nånsin lära er att åka snowboard. Visserligen är det jävligt kul när man "kan" det, men typ inte värt det. Min svanskota är sjukt känslig för minsta lilla å på matchen blev jag nerdragen å ramla såklart rakt på den så idag kunde jag knappt springa på träningen. Det sluta med att jag blev avskickad å inte fick träna mer å jag får inte heller träna imorgon.

Det betyder att jag bara har ett träningspass kvar med tjejerna den här säsongen. Ett. Fredagsträningen ställer vi in å ska ut å löpa på egen hand istället. Känns ju supertråkigt. Men lär åka med imorgon å kolla å va typ bollkalle, men ändå. Sugliv.






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0