Söndag

Jag har haft en grym helg ute i Bålsta. Har bott hos Stefan hela helgen. Haha. Jag har verkligen världens bästa vänner. Skulle inte klara mej utan dom.

I fredags blev det mat å lite vin med Linda. Senare kom Stefan å Christoffer hem å vi hade bara en lugn myskväll. På lördagen va det full rulle. IKEA, Egiganten, Systemet, Chilli osv. Åkte direkt hem å laga mat för sen skulle Linda stackarn å jobba. Vi andra tre började dricka lite smått å väntan på att Linda skulle sluta. När Linda kom hem så drog hon å jag til Rilles där det va mycket folk för ovanlighetens skull å sjukt jävla varmt. Haha.

Jag vaknade av att min klocka ringde i morse. Hade lovat Emil att skjutsa honom till Enköping, men han ville inte dit längre. Men när jag vaknade så mådde jag.. bra?! Hur otippat va inte det liksom, jag som brukar bli bakis som ett as. Linda å jag gick å handla frukost å sen ställde vi oss även å baka. Blev supergott! Blev en riktigt seg dag fram till klockan fem då Linda skjutsa mej till mamma å pappa där jag käka middag. Å nu är jag hemma.

Det va min helg det. Imorgon är det jobb å sen är det skola restan av dagarna. Men veckorna går snabbt å snart är det helg igen. Jag är grymt taggad för nästa helg redan nu!


Så här blev resultatet av vårt bakande :D



Godnatt.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0