Sarah här!

Hej hallåå bloggen!

Hur är det med er? Har haft annat för mig de senaste dagarna och då har bloggen blivit lidande men Emma är såååå duktig och bloggar när inte jag gör det.

Det är helt stört vad sliten jag kände mig igår.. Sov typ hela dagen och gick sen och la mig kl 21 på kvällen och gick upp 06 imorse, och ändå var jag fortfarande trött! Vad är grejen liksom, kan man inte bli 100% pigg?
Hade i alla fall en riktigt bra helg, matchen vann vi med 4-2 och sedan avslutning på kvällen med tjejerna!
Så nu är vi träningslediga, underbart! Eller en sista träning imorgon men sen så :)

Fast om jag känner mig och Emma rätt så kommer de klia i hela kroppen efter träning och fotboll efter högst en vecka. Även fast det är segt att åka till träningen vissa kvällar och man inte alls är sugen så kan man inte leva utan den, skumt va?



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0