Så jävla värt

Äntligen är det uppehåll på riktigt. Väderguden lyssnade inte på mej så i regn å storm fick vi genomföra en träning som låg jävligt onödigt. Men nu är det gjort å nu är det uppehåll i ett bra tag? Sen jag kom hem har jag hunnit sätta i mej marängswiss, popcorn, chips å dip. Jävligt värt.

Under uppehållet kommer det hända mycket roligt. Blir några weekends här å där. Men största målsättningen med uppehållet är att min svanskota ska sluta göra ont å att mitt ben typ oxå kan sluta göra ont? Benet gör ont varje gång man nuddar det å svanskotan gör ont hela tiden... Men det ska jag nog lyckas med. Det kan väl inte bli värre av att jag ligger på soffan? ;)



Från en av våra svullkvällar tidigare i år.

Jag har sagt till Sarah att om hon ser att min mage börjar bli allt större så måste hon säga till. Då räcker det. Men tills dess så ska jag bara äta å njuta :D haha.




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0